Klantvriendelijkheid

Wij pretenderen een klantvriendelijk bedrijf te zijn en krijgen dit geregeld bevestigd door onze opdrachtgevers en eindgebruikers. Daar zijn wij trots op maar beseffen ook dat dit niet vanzelfsprekend is. Door constant te monitoren en te sturen zijn wij in staat om onze werkwijze en processen continu te verbeteren.

Onze planafdeling C4 die verantwoordelijk is voor het contact met de eindgebruiker bestaat uit een vast team enthousiaste medewerkers die zorgen voor de dagelijkse bezetting van de planafdeling.

Onze monteurs weten hoe belangrijk het is om zich als ambassadeur van u als opdrachtgever en ons als Current Connect te presenteren. Door eindgebruikers na te bellen kunnen wij achterhalen hoe het contact met Current Connect is geweest. Deze informatie gebruiken wij om constant te verbeteren. Tijdens ons medewerkeroverleg worden de bevindingen geventileerd en worden als leermoment meegenomen.

Op verzoek en bij speciale acties willen wij ook avond en zaterdag tijdsloten openzetten. Hiermee komen wij tegemoet aan een groot aantal, in het bijzonder tweeverdieners die anders overdag vrij zouden moeten nemen.

Voor u als opdrachtgever hebben wij ook een stuk meerwaarde gecreëerd door te kiezen voor een op maat gemaakt order management systeem. De monteur krijgt de opdracht binnen op zijn tablet en meld hem bij de klant af, wij zien de afmelding meteen op kantoor met foto’s van de installatie en de verrichte werkzaamheden voorzien van een digitale handtekening.